Dag fyra - Det här åt jag idag

Vad är detta för tråkigt tema? Vem kom på den här listan? Hade personen brist på fantasi eller? Nu är jag sur. Men jag tänker inte ge upp, inte redan...

Jag ska snällt berätta vad jag har ätit än så länge idag. Det kommer i punktform.

- En skål jorgubbsfilmjöl med fruktmüsli (Tyvärr var det nästan bara bottenskrapet kvar, så det blev mer som en äcklig gröt)
- En knäckemackamed traditionell finsk lördagskorv
- Lammfärsbiff med fetaostcreme och råstekt potatis. Till det åt jag keso och sallad
- Några så flisor hud från min torra underläpp
- En ganska stor pepparkaka i form av ett hjärta
- Ett päron

Sen jag har sugit på pärlorna på mitt halsband när jag har suttit telefonkö, men jag har ju inte ätit dem, därför får de inte vara med på listan.

Ikväll ska jag äta pastagrattäng med rökt lax och räkor. Men det är ikväll det.


Kommentarer
Postat av: maria

Det mesta låter gott. Gör lite undantag för hud och pärlor.

2011-01-16 @ 00:02:47
URL: http://millyomolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0