Dag två - Min första kärlek

Ett sånt här ämne är jag ytterst tveksam till...
Jag minns inte vem min första kärlek var. För nu när jag tänker på det är jag tveksam till alla som jag har haft en sån relation med före Mårten. Inte mycket att ha kan man säga.

* Martin - en mycket lång typ från Mälarhöjden
* Jon - hade ful jacka och bodde på Kungsklippan. Har nu lagt sig till med ett talfel eftersom han jobbar på radio
* Calle - var snygg och hade en tjej i USA

Ni hör ju, inget för mig... Men sen kom Mårten. Mårten var varken jättelång, tyckte att talfel var något att börja med eller hade tjej i USA. Mårten var därför ett riktigt kap. Ett så bra kap att det snart är 10 år sedan han gick från att vara ett kap till en pojkvän.

Så, man kan väl säga att det mesta före Mårten var krafs, sen blev det mer rejält, och Mårten, han är bäst! Och det tror jag att jag tyckte redan när han stog där utanför Vetekatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0